Termeni si Conditii
ATC Solutions a fost infiintata in 2006 si ofera solutii birourilor, centrelor de copiere sau utilizatorilor de acasa, comercializand copiatoare , faxuri, scannere si imprimante laser.
Pentru echipamentele comercializate la test de copie (fara revizie
efectuata de catre tehnicienii nostri) nu se acorda garantie.
De garantie
beneficiaza doar echipamentele reconditionate:
Copiatoare: 12 luni sau 20.000
copii/print-uri.
Imprimante laser: 12 luni sau 10.000 copii/print-uri.
Garantia se efectueaza la
sediul ATC Solutions SRL din str. Dr. Dimitrie Gerota, nr. 2,
Craiova. De garantie nu beneficiaza componentele consumabile(unitate de
imagine, cilindru, lamela, developer, toner, fusing unit, role
preluare, clutch-uri,etc.). Consumabilele se inlocuiesc atunci cand
echipamentul semnalizeaza printr-un mesaj inlocuirea acestora sau atunci cand
copia/ print-ul este de o calitate nesatisfacatoare.
Fiecare echipament reconditionat beneficiaza de o revizie completa
(curatat exterior, interior, role, angrenaje, pinioane, sistem
optice.etc.). Dupa revizia generala echipamentel se testeaza si se calibreaza astfel incat copia/print-ul sa fie satisfacatoare cerintelor
clientului.In cazul in care un consumabil prezinta uzura avansata iar aceasta uzura
afecteaza calitatea copiei sau print-ului, acesta se inlocuieste .
Toate conditiile vor fi specificate in certificatul de garantie care se emite odata cu achizitionarea echipamentului
in care se vor specifica modelul, seria si contorul acestuia.
Problemele de service si garantie se vor transmite telefonic la
numarul de telefon 0744 59 58 48 sau pe e-mail: service@atcsolutions.ro. E-mail-ul va fi insotit de o copie a facturii, a certificatului
de garantie, datele de contact cu numar de telefon si semnalarea problemelor cat mai amanuntita. Sesizarile vor fi preluate de tehnicienii nostri in
maxim 48 de ore lucratoare si vor fi solutionate fara prioritate, in ordinea in
care au fost preluate.Costurile privind solutionarea problemelor in perioada de
garantie cad in sarcina vanzatorului(mai putin costurile legate de transport).
Transportul echipamentelor se poate efectua in trei moduri:
Ridicare din sediul ATC Solutions SRL, livrare prin serviciile de curierat rapid, livrare cu masinile societatii noastre. In cazul livrarii prin serviciile de curierat rapid, daca valoarea produselor este mai mare de 299 eur + TVA, costurile
cu transportul sunt suportate de catre furnizor, si anume ATC Solutions SRL.
Pretul transportului prin societatile de curierat rapid variaza in functie
de greutatea sau volumul echipamentului. In acest caz, toate echipamentele vor
fi ambalate corespunzator, in cutii de carton si vor fi insotite de toate
specificatiile de transport.
In cazul in care transportul va fi efectuat de catre societatea
noastra, marfa va fi livrata in maxim 5 zile lucratoare de la efectuarea
comenzii si achitarea integrala (sau partiala - avans) a acesteia. Transportul
se poate efectua oriunde in tara cu plata a 1.8 lei / km + 60 lei diurna sofer.
Pentru echipamentele a caror greutate este sub 60 de kg,
transportul se efectueaza numai cu firmele de curierat rapid.
Conditiile de plata acceptate sunt:
CASH la sediul societatii noastre , RAMBURS la agentul
firmei de curierat (in cazul in care se opteaza pentru transport prin curier), Ordin de plata (O.P.) in baza unei facturi proforme sau fiscale.
In acest caz, marfa va fi livrata doar dupa confirmarea platii.
Nu acceptam file CEC
sau Bilete la ordin (B.O.) si nu comercializam echipamente in rate.
Preturile sunt exprimate in eur si nu includ valoarea TVA.
Factura se va emite in lei la cursul BNR din data facturarii + 1%.
SC ATC SOLUTIONS SRL
Sediul social : Str. Dimitrie Gerota, Nr. 2, Bl. A9a,Ap. 28, Craiova, jud. Dolj
J 16/1744/2006
RO 19051277
Cont bancar: RO53 FNNB 0008 0242 4315 RO02
Credit Europe Bank Craiova
0744 595 848
0766 595 848
office@atcsolutions.ro